Werken al jullie producten met Apple Homekit?
Ja, alle producten die wij aanbieden in de webshop werken gegarandeerd met Apple Homekit.
Heb ik voor alle producten een extra nodig?
Dit verschilt per product. Er zijn producten die zonder een extra hub werken, dit zijn vaak de wifi en bluetooth producten. Echter zijn er ook producten die alleen via een hub te verbinden zijn. Dit zijn veelal de Zigbee producten. Bij elk product dat wij aanbieden kun je op de productpagina zien of er wel of niet een hub nodig is.
Wat heb ik nodig om HomeKit te gebruiken?
Het enige wat je nodig hebt om Homekit te gebruiken is een Iphone, Ipad, Mac of Apple Watch met de Woning-app.
Kan ik HomeKit gebruiken zonder Apple?
Nee, helaas niet. Omdat HomeKit een Apple toepassing is, is de benodigde Woning-app alleen te gebruiken op een Apple device.
Wat kost HomeKit?
Helemaal niets. Het is geen apparaat waar je voor moet betalen, het is een dienst die via een gratis app werkt.
Welke betaalmethoden accepteert Works with Homekit?
Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Om te betalen kun je gebruik maken van:
iDeal
Geen extra kosten
Bancontact
Geen extra kosten
Visa
+1,75%
MasterCard
+1,75%
Maestro
+1,75%
Bankoverboeking
Geen extra kosten
Is de online betaling veilig?
Uiteraard is betalen bij ons altijd veilig en betrouwbaar via een beveiligde verbinding.
Kan ik mijn online bestelling retourneren?
Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Zorg dat het product wat geretourneerd moet worden in ongebruikte staat is en geen krasjes, of andere schade bevat en compleet is inclusief de originele verpakking.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, doen wij ons best de aankoopprijs zo snel mogelijk aan je terug te boeken. Dat duurt maximaal 10 dagen, maar gaat meestal veel sneller!
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. In het bestelproces is het mogelijk om een bezorgmoment uit te zoeken en eventueel te kiezen voor een PostNL afhaalpunt.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja dat kan, via het opgegeven emailadres ontvangt je een traceercode waarmee je de bestelling kunt volgen op de website van PostNL.
Wat is jullie levertijd?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen geplaatst zijn, worden binnen 24 uur verzonden.